BAŞKAN SARIKURT TOKİ-ÇEVREYOLU BAĞLANTI ÇALIŞMALARINI İNCELEDİ

Çorlu’nun ulaşım altyapısını güçlendirecek ve özellikle TOKİ bölgesindeki trafik akışını büyük ölçüde rahatlatacak olan Çevreyolu Bağlantı Kavşağı projesinde çalışmalar tüm hızıyla sürüyor.

Başkan Sarıkurt TOKİ-Çevreyolu Bağlantı Çalışmalarını İnceledi

Çorlu Belediye Başkanı Ahmet Sarıkurt, Kemalettin Mahallesi TOKİ bölgesinde Karayolları Genel Müdürlüğü tarafından gerçekleştirilen ve yapımı hızla devam eden Çevreyolu Bağlantı Kavşağı çalışmalarını yerinde inceledi. İncelemelerin ardından bir açıklama yapan Başkan Sarıkurt, projenin hayata geçirilmesinde emeği geçen kurumlara, iktidar ve muhalefet milletvekillerine Çorlu halkı adına teşekkür etti.

 Çorlu Belediye Başkanı Ahmet Sarıkurt, teknik ekibiyle birlikte Kemalettin Mahallesi’ndeki şantiye alanını ziyaret ederek yürütülen çalışmaların son durumu hakkında yetkililerden bilgi aldı.

Çorlu İçin Ortak Akıl ve Siyasi Nezaket Vurgusu

Tamamlandığında bölge ulaşımına nefes aldıracak yatırımın önemine dikkat çeken Başkan Sarıkurt, projenin hayata geçirilme sürecinde siyasi parti ayrımı gözetmeksizin katkı sunan herkese teşekkür ederek örnek bir birliktelik mesajı verdi. Şehrin çıkarları söz konusu olduğunda atılan her adımın çok kıymetli olduğunu belirten Başkan Sarıkurt, “Kemalettin Mahallemizde, TOKİ bölgesinde yapımı hızla devam eden Çevreyolu Bağlantı Kavşağı çalışmalarını yerinde inceledik. Bu önemli yatırımın hayata geçirilmesinde emeği geçen başta Karayolları Genel Müdürlüğü olmak üzere; sürecin kararlılıkla takipçisi olan ve konuyu her zaman gündemde tutan muhalefet milletvekillerimize, yatırımın şehrimize kazandırılmasına vesile olan iktidar milletvekillerimize ayrı ayrı teşekkür ediyoruz.

Şehrimizin ihtiyaçlarının karşılanması ve Çorlu’muzun daha modern bir altyapıya kavuşması noktasında ortaya konulan her katkıyı çok değerli buluyoruz. Şehrimizin gelişimi, büyümesi ve hemşehrilerimizin yaşam kalitesinin artması için emek veren herkese Çorlu halkı adına şükranlarımızı sunuyoruz” dedi.

Bölge Ulaşımına Büyük Kolaylık Sağlayacak

Kavşak projesinin tamamlanmasıyla birlikte, TOKİ konutları ve Kemalettin Mahallesi sakinlerinin çevreyoluna erişimi güvenli ve hızlı hale gelecek. Şehir içi trafiğin ana arterlerdeki yoğunluğunu da azalması hedeflenen projenin kısa sürede tamamlanarak hizmete açılması planlanıyor. Başkan Sarıkurt, inceleme sonrasında yaptığı açıklamayı, “Tamamlandığında bölge ulaşımına ve şehir trafiğimize çok önemli katkılar sağlayacak olan Çevreyolu Bağlantı Kavşağının Kemalettin Mahallemize ve tüm hemşehrilerimize şimdiden hayırlı olmasını diliyorum.” şeklinde noktaladı.

TEKİRDAĞ (UHA) - UHA HABER MERKEZİ

EKONOMİ