Gelibolu Belediyesi tarafından Muharrem ayı kapsamında düzenlenen aşure ikramı etkinliği çarşı merkezinde yoğun katılımla gerçekleştirildi. Belediye Başkanı Dr. Ali Kamil Soyuak da programa katılarak vatandaşlara aşure ikramında bulundu.

Paylaşma ve dayanışmanın simgesi olan aşure geleneğini yaşatmak amacıyla düzenlenen etkinlikte toplam 5 bin kişilik aşure dağıtıldı. Etkinlik boyunca uzun kuyruklar oluşurken, vatandaşlar Gelibolu Belediyesinin bu anlamlı organizasyonuna büyük ilgi gösterdi.

Başkan Soyuak, yaptığı açıklamada Muharrem ayının birlik ve beraberliğin en güzel şekilde hissedildiği zamanlardan biri olduğunu vurgulayarak, “Aşure farklılıkların bir araya geldiğinde nasıl bir zenginlik oluşturduğunun en güzel sembolüdür. Bu geleneği hemşehrilerimizle birlikte yaşatmanın mutluluğunu yaşıyoruz” dedi.
Gelibolu Belediyesi, geleneksel hale gelen aşure ikramının önümüzdeki yıllarda da devam edeceğini bildirdi.
ÇANAKKALE (UHA) - DOĞAN ZELOVA
SON YAZILAR